choroby narzadu sluchu wikipedia

choroby narzadu sluchu wikipedia

Dr Wu napisał, że ludzie z grupą krwi O powinni jeść tylko pewną ilość mięsa, jeśli jedzą tylko warzywa przez długi czas, ich organizm może nie być w stanie wchłonąć składniki odżywcze potrzebne, aby zwiększyć ich system odpornościowy. Zalecił dietę w wysokości 75% warzyw, 10% owoców, 10% mięsa, owoców morza i mleka koziego i powinny unikać mleka krowiego i 5% ziaren.

Grupa krwi A powinna zwiększyć swoją dietę ziaren i owoców oraz unikanie mleka i mięsa. Grupa krwi B uniknąć mięsa i grupy AB, aby uniknąć kurczaka i wołowiny.

8.Eat w parze z naturalnego zegara biologicznego,

Jeśli będziemy słuchać naszego ciała ostrożnie, daje nam znaki i sygnały, gdy nadszedł czas, aby jeść, spać i obudzić się i jeśli konsekwentnie ignorują takie sygnały, narażasz swoje organy na ryzyko, podkreślając je tracą naturalną równowagę, która może doprowadzić do nagromadzenia toksyn i odpadów, osłabienie układu odpornościowego opuszcza swoje ciało narażone na ataki bakterii i wirusów.

Dr Wu powiedział, że nasz zegar biologiczny jest podzielony na trzy strefy czasowe.

Od 4 rano do południa, kiedy to powinno być opróżniania jelit, więc przygotować sobie diety pakiet włóknem w godzinach porannych – koktajli owocowych i warzywnych, jak sugerowano wcześniej.

Od południa do 8 wieczorem, twoje ciało będzie optymalnie pochłania jedzenie, więc obiad jest najważniejszym posiłkiem. Sałatka jarzynowa z ziarnami jest wysoce zalecana z ryb lub gotowanymi jajkami powinniśmy starać się unikać mięsa na kolację, jak aminokwasy w mięsie mogą zakłócić swoje wzorce snu i starają się mieć swój kolację przy 6pm.

Od 8 wieczorem do 4 rano, składniki odżywcze i energię z pożywienia będzie przekazywana waszych narządów i kluczem do spokojnego snu jest między 10 wieczorem a 2 w nocy, ponieważ jest to czas, system immunologiczny i samoleczenia działają na jego optymalne.

Przejęcie zdrowia wiąże się z naturalną, prostą i holistyczne podejście ucząc się odżywiać swoje ciało poprzez prawidłowe odżywianie, ćwiczenia i przejmując kontrolę nad swoim stylem życia. Są to proste tajemnice, które każdy z nas wie lub słyszał, ale nigdy tak naprawdę nie dają im poważne myśli i konsekwentne starania w celu używania ich leczyć siebie, ale zamiast tego wyszukiwania wysokich i niskich na lekarstwo, gdy lekarstwo jest już w nas.

„Nic nie może być ważniejsze i trzeba wiedzieć, niż nauki o żywieniu, więc niech lek będzie żywność i żywność lek”. – Hipokrates

– autor artykułu